×

Gyakran ismételt kérdések

kotelezotovabbkepzes.hu      

Gyakran ismételt kérdések

Szöveg nagyítása Szöveg kicsinyítése Nyomtatás
jelenleg 20 kérdés-válasz Jelenleg többek között az alábbi kérdésekre talál választ
(forrás: https://penzugyiszakkepzes.kormany.hu/gyik)
Adatváltozás bejelentése (lakcímváltozás, névváltozás, név- és lakcímváltozás, stb). Kinek kell regisztráltatnia magát? Hogyan kérhetem felvételemet a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásába? Mit szükséges csatolni a kérelemhez? Ki nyújthatja be eredményesen a kérelmet? Mi minősül egyenértékű szakképesítésnek? A képesítés megszerzése előtt szerzett gyakorlat figyelembe vehető-e a nyilvántartásba vételnél? Hogyan lehet igazolni a szakmai gyakorlatot? Milyen szakterületre kérhető a regisztráció? Kérhetem-e több szakterületre a regisztrációmat? Van-e lehetőség újabb szakterület regisztrálására szakmai gyakorlat alapján? Több szakterület bejegyzése estén minden egyes szakképesítést követően kell igazolni a 3 éves szakmai gyakorlatot? Kérelmezhetem-e a szakterület megváltoztatását, cseréjét? Mennyi a fizetendő igazgatási szolgáltatási díj összege? Egy szakterületen már regisztrált vagyok, de másik szakterületen dolgozom. Hogyan kérelmezhetem, hogy azon a szakterületen legyen a regisztrációm, ahol dolgozom? Több szakterületen is regisztrált vagyok, de a munkámhoz nincsen szükségem az egyik szakterületi regisztrációra. Kérhetem-e az egyik szakterület törlését úgy, hogy a regisztrációm megmaradjon? A Magyar Könyvvizsgálói Kamara szüneteltető tagja vagyok, be kell-e jelentkeznem a mérlegképes könyvelői nyilvántartásba, ha csak könyvviteli szolgáltatási tevékenységet folytatok? A Magyar Könyvvizsgálói Kamara szüneteltető tagja vagyok. Könyvviteli szolgáltatás végzéséhez vállalkozói igazolványt szeretnék kiváltani. Könyvvizsgálói tevékenységemet szüneteltetve végezhetek-e könyvviteli szolgáltatást? Mit kell tennem, ha igazolványom elveszett, ellopták, megsemmisült, vagy ha megváltozott a nevem vagy a lakcímem? A kötelező továbbképzés elmulasztása miatt korábban töröltek a nyilvántartásból. Hogyan tudom kérelmezni újra a regisztrációt?

Segítünk! Amennyiben a fentiekben nem találta meg a megoldást a problémájára, akkor kérjük, hogy munkanapokon 9 és 16 óra között hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 (1) 202-2199/200 telefonszámon.

Nyomtatás Főoldalra Nyomtatás Nyomtatás A lap tetejére A lap tetejére